Zo werken we

WERKWIJZE

WERKWIJZE

ZO WERKEN WE

Wij werken voor e-commerce bedrijven die klaar zijn om een volgende stap te zetten qua omzet, professionalisering en groei (in Nederland, Belgiƫ of Duitsland). We werken altijd volgens een beproefde methode.

Voordat we een samenwerking opstarten, hebben we de feiten graag scherp. Dat doen we door beschikbare data grondig te analyseren en eventueel te optimaliseren. 

Wij sturen voor onze klanten op winstmaximalisatie en/of omzetmaximalisatie. Zodra we het een en het ander scherp hebben bepalen we gezamenlijk met de klant de doelstellingen. Wat is het beschikbare budget; hoeveel zetten we in op specifieke campagnes, wat zijn de verwachtingen en wat kunnen we voor elkaar betekenen?

Een succesvolle samenwerking is direct vanaf de start helder en transparant.

Is er een ā€˜go’ van beide kanten? Dan gaan we van start:

TOMAHAWKS DRIETRAPSRAKET

LAUNCH

Inschatten en analyseren.

SCALING

Evalueren en opschalen.

EXPANDING

Uitbreiden en doorpakken.

1

LAUNCH

We maken een inschatting van het complete account. Denk daarbij aan de status en kwaliteit van tracking data, productdata en transactiedata.Ā Ook is het belangrijk deĀ ROAS danwel POAS te bepalen.

Is de verhouding tussen investering en opbrengst in orde? En wat kunnen we daarin verbeteren? Na een uitvoerige analyse gaan we live met nieuwe, geoptimaliseerde campagnes.

2

SCALING

In deze fase is alles erop gericht om de targets te halen, de campagnes onder controle te hebben en een goede impression share te halen. Zijn de resultaten conform verwachting?

Dan is het tijd om groei te realiseren door het intensiveren van budgetten en het maximale uit de markt te halen binnen de eerder overeengekomen doelstellingen.

3

EXPANDING

Het einddoel is natuurlijk: groei in binnen- en buitenland. Met bewezen effectieve en succesvolle campagnes zijn we klaar voor de volgende stap.

Denk aan nieuwe markten (buitenland) of uitbreiding van het assortiment. Ook in deze fase zijn we proactief en sparren we over de beste vervolgstappen.

WAAROM KIEZEN VOOR TOMAHAWK?

  • Vanwege onze jarenlange ervaring met performance marketing, gericht opĀ winstmaximalisatie en groei over de grens.
  • Omdat we waarde hechten aanĀ consistent contact > Geen tussenkomst van accountmanagers, maar direct met een van onze specialisten.
  • Omdat maandelijksĀ evaluerenĀ voor ons geen optie, maar een vereiste is. Zodat we samen terug en vooruit kunnen kijken.Ā 

AWARDS IN 2021

Tomahawk | Online marketing Nijmegen

TOOLS & PLATFORMEN

DIT MAAKT
ONS ANDERS

ONZE SPEERPUNTEN

WIJ GAAN GRENZEN OVER

Uitbreiding naar het buitenland start bij ons.

WIJ HOUDEN DE LIJNEN KORT

Pijlsnel en altijd bereikbaar voor persoonlijk overleg.

WIJ SPREKEN JOUW TAAL

Wij vertalen data naar inzicht & analyse.

ENKELE klanten

Onze klanten beoordelen ons met een 4,8 / 5:
4.8/5
Roel

HI! IK BEN ROEL,

OPRICHTER VAN TOMAHAWK.
IK HELP JE GRAAG
VERDER

Neem contact met mij op

Schuiven naar boven