Zo werken we

WERKWIJZE

WERKWIJZE

ZO WERKEN WE

Wij werken samen met e-commerce ondernemingen die klaar zijn om de volgende stap te maken. Altijd volgens een heldere methode.

Voordat we een samenwerking opstarten, hebben we de feiten graag op een rij. Dat doen we door data grondig in kaart te brengen. Sommige webshops draaien 80% Shopping Ad Spend, maar verkopen niets. Dan gaat er iets niet goed. Wij zoeken uit waar het wringt.

Wij sturen op winstmaximalisatie en omzetmaximalisatie. Als alles in kaart is gebracht bepalen we de ROI: Return On Investment. Wat is het beschikbare budget; hoeveel zetten we in op specifieke campagnes? Wat zijn de verwachtingen en wat kunnen we voor elkaar betekenen? Een succesvolle samenwerking is helder en transparant.

 Is er een ‘go’ van beide kanten? Dan gaan we van start:

TOMAHAWKS DRIETRAPSRAKET

LAUNCH

Inschatten en analyseren.

SCALING

Evalueren en opschalen.

EXPANDING

Uitbreiden en doorpakken.

1

LAUNCH

We maken een inschatting van het complete account. Denk daarbij aan de status en kwaliteit van tracking data, productdata en Google Analytics. Ook is het belangrijk de ROAS (Return On Advertising Spent) te bepalen.

Is de verhouding tussen investering en opbrengst in orde? Wat kunnen we daarin verbeteren? Na een uitvoerige analyse gaan we live met nieuwe, geoptimaliseerde campagnes.

2

SCALING

In deze fase zien we dat het ROAS target bereikt is en de campagnes werken.  De impression share vertoont maximale prestaties. Dat is het moment om opnieuw met elkaar te gaan zitten.

Evalueren en doorpakken. Zijn de resultaten goed? Om groei te realiseren in binnen- en buitenland, is het tijd om meer te investeren. Don’t change a winning team. 

3

EXPANDING

Het einddoel is natuurlijk: uitbreiding in binnen- en buitenland. Met bewezen effectieve en succesvolle campagnes zijn we klaar voor de volgende stap.

Denk aan nieuwe shops in het buitenland of uitbreiding van het assortiment. Ook in deze fase staan we naast elkaar en sparren we over de beste vervolgstappen.

WAAROM KIEZEN VOOR TOMAHAWK?

  • Vanwege onze jarenlange ervaring met performance marketing, gericht op winstmaximalisatie en groei over de grens.
  • Omdat we waarde hechten aan consequent contact > Geen tussenkomst van accountmanagers, maar direct met een van onze specialisten.
  • Omdat maandelijks evalueren voor ons geen optie, maar een vereiste is. Zodat we samen terug- en vooruit kunnen kijken. 

AWARDS IN 2021

Tomahawk | Online marketing Nijmegen

TOOLS & PLATFORMEN

DIT MAAKT
ONS ANDERS

ONZE SPEERPUNTEN

WIJ GAAN GRENZEN OVER

Uitbreiding naar het buitenland start bij ons.

WIJ HOUDEN DE LIJNEN KORT

Pijlsnel en altijd bereikbaar voor persoonlijk overleg.

WIJ SPREKEN JOUW TAAL

Wij vertalen data naar inzicht & analyse.

ENKELE klanten

Onze klanten beoordelen ons met een 4,8 / 5:
4.8/5
Roel

HI! IK BEN ROEL,

OPRICHTER VAN TOMAHAWK.
IK HELP JE GRAAG
VERDER

Neem contact met mij op

Schuiven naar boven