Analytics & Measurability

Analytics & Measurability

Get a complete picture of
your e‑commerce shop
performance.

Get a complete picture of your e‑commerce shop performance.

Online marketing voor je e-commerce shop begint bij Analytics. Pas wanneer je data correct en volledig meet kan je de data begrijpen, kansen zien en deze pakken. Daarom start ieder traject van ons met het inrichten of optimaliseren van je meetbaarheid.

Wat we doen

Google Analytics

Kom erachter hoe bezoekers je webshop bereiken en wat voor gedrag ze vertonen.

Enhanced Ecommerce tracking

Ontdek welke interacties een bezoeker heeft met je product en welk verkoopgedrag wordt vertoond.

Event tracking

Track gebruikersinteracties als clicks of logins en optimaliseer je e-commerce shop voor je doelgroep.

Conversie attributie

Welke klik in het verkoopproces is de belangrijkste? Met behulp van conversie attributie bepalen alle conversiepunten.

Dashboarding

Een real-time en online beschikbaar dashboard voor een duidelijke weergave van je belangrijkste kpi's.

Google Tag Manager

Track eenvoudig allerlei activiteiten met GTM en verkrijg zuivere data voor het maken van analyses.

Reviews

Leuk wat wij zeggen, maar wat zeggen klanten over ons?

De basis leggen voor online groei

Het gebeurt nog maar al te vaak dat wij webshops aantreffen die hun meetbaarheid niet op orde hebben. Missende orders, een incompleet beeld van de verkoopfunnel of beperkte dataverzameling voor doelgroepen zijn slechts een greep uit de constateringen die wij dagelijks doen. Enorm zonde, want een webshop verbeteren begint in de basis met het correct doormeten van je datapunten. In onze ogen begint dat altijd bij measurability en Analytics.

Waar wij je uitstekend bij kunnen helpen:

  • Het volledig én correct doormeten van je data en doorsturen naar tools als Google Analytics en andere advertentiekanalen
  • Je volledige verkoopfunnel tracken
  • Alle relevante data doorsturen naar advertentiekanalen zodat campagnes en algoritmes gevoed worden om de beste beslissingen te maken
  • Uitgebreide dashboards bouwen om je real-time up-to-date te houden van je webshop performance
  • Relevante extra data doorsturen naar Google Analytics. Denk hierbij aan lifetime value (LTV), marges en aangepaste dimensies
Onze klanten beoordelen ons met een: 4,8 /5
4.8/5

Laten we samenwerken!

Onze specialisten vertellen je graag meer over de mogelijkheden.

Schuiven naar boven