PERFORMANCE
MARKETING
PERFORMANCE
MARKETING
METEN = WETEN
Met de gekozen strategie leggen we verbanden tussen diensten, doelstellingen en budgetten. Resultaten zijn real-time inzichtelijk en van invloed op elke volgende stap in het proces.
Vervolgens maken we de balans op: wat werk wel, wat niet? Met als einddoel: de perfecte performance marketing formule en meetbare resultaten:
- Verhoogde sales
- Verhoogde retentie
- Minder kosten per sale
- Hogere bezoekersaantallen
ENKELE klanten





Helder & transparant
Onze visie is simpel: we werken volgens een bewezen methode en onderhouden direct contact. Dat betekent: geen accountmanagers, maar direct contact met één van onze specialisten.
Daarin nemen we de tijd om rapportages door te nemen. Om terug te kijken, maar zeker ook vooruit. De cijfers van de vorige maand bepalen de koers voor de volgende.
Meer over onze werkwijze vind je hier.
Inzicht & analyse
Prestatiegerichte campagnes gebaseerd op leads, transacties en omzet: dat is performance marketing. Om met de juiste strategie, structurele groei te creëren. Een succesvolle campagne begint bij ons met het bepalen en monitoren van de juiste KPI’s.
Denk daarbij aan het vaststellen van user interacties, conversie attributie en -niet in de laatste plaats; de POAS. Daarmee zetten we de marge per advertentie af tegen de kosten. Zo zijn we in staat om slimmere keuzes te maken. Het berekenen van de ROAS –omzet per ad- geeft een vertekend beeld en kan daarmee een negatieve invloed hebben op het totale financiële plaatje.