Over ons

OVER ONS

OVER ONS

DIT ZIJN WIJ,
TOMAHAWK

Wij zijn Tomahawk: een performance marketingbureau voor e-commerce bedrijven met groeiambitie. In Nederland én daarbuiten. Wij helpen shops op weg naar winstmaximalisatie en effectieve groei in het buitenland.

Met een sterk team van specialisten met verstand van zaken houden wij de lijnen kort. Geen gedoe: één op één contact is belangrijk om samen verder te komen.

Benieuwd naar onze werkwijze?

How we help you grow.

Wij geloven namelijk in stapsgewijze groei. Dat begint met het optimaliseren van bestaande campagnes en het plukken van laaghangend fruit. Daarna kunnen we in overleg overwegen om een volgende stap te zetten, door de intensiteit en het budget te verhogen.

Roel

DIRECTEUR & EIGENAAR

Laurens

E-COMMERCE MANAGER

Jelle

SEO & SEA MARKETEER

Claudio

SEA & SOCIAL MEDIA MARKETEER

Monika

SEA & SOCIAL MEDIA MARKETEER

Marij

SEA MARKETEER

Ellis

Versterk jij onze tribe?

GARMUNDO

HIER DOEN
WE HET VOOR

In 2021 won Tomahawk een Dutch Search Award voor beste internationale campagne met Garmundo. 

DIT MAAKT
ONS ANDERS

ONZE SPEERPUNTEN

WIJ GAAN GRENZEN OVER

Uitbreiding van webshops naar het buitenland start bij ons.

WUJ HOUDEN DE LIJNEN KORT

Pijlsnel en altijd bereikbaar voor persoonlijk overleg.

WIJ SPREKEN JOUW TAAL

En vertalen jouw data naar inzicht & analyse.

WIST
JE DAT
?

PRIZE WINNING CASE: GARDMUNDO

Door de SEA-structuur, zoektermen en kanalen af te stemmen op potentiële klanten, is de SEA omzet in DE en NL resp. met 250% en 400% gegroeid.

Garmundo vroeg onze hulp bij het realiseren van een grotere omzet via de Nederlandse en Duitse webshops. Bij deze groei was het belangrijk om rekening te houden met de sterke seasonality waar Garmundo mee te maken heeft. Daarnaast was het ook een uitdaging om verschillende zoektermen voor een plant in een effectieve SEA-structuur te gieten.

RESULTAAT
De SEA-strategie en bijbehorende optimalisaties hebben geleid tot een mooie omzetgroei in Nederland én Duitsland. In de piekperiode (voorjaar 2020) steeg de omzet van de Duitse SEA campagnes met maar liefst 250% en de omzet van de Nederlandse SEA campagnes zelfs met meer dan 400%.

Schuiven naar boven