Similar markets check

UITGEGROEID IN NEDERLAND?

 SIMILAR MARKETS CHECK

UITGEGROEID IN NEDERLAND?

 SIMILAR MARKETS CHECK

HOE HET WERKT

WIJ ZOEKEN HET UIT

Is het plafond in Nederland bereikt? Dan wordt uitbreiding naar de internationale markt mogelijk interessant. Dat begint bij het vergaren van kennis en het inwinnen van advies. Tomahawk is gespecialiseerd in crossborder performance marketing

Wat zijn de verschillen tussen de Duitse- en de Nederlandse markt? Is dit product geschikt voor de Belgische consument? Relevante vragen die meespelen bij de afweging om over de grens te gaan. Laat je adviseren door onze experts kennis en ervaring binnen de internationale markt.

Neem contact met ons op.

SIMILAR MARKETS CHECK

SIMILAR MARKETS CHECK

concurrentieverhouding t.o.v. dezelfde markt in ander land
WEBSHOP SCALING

WEBSHOP SCALING

volledige doormeting van de huidige status van de webshop
CAMPAIGN VIABILITY

CAMPAIGN VIABILITY

omzetinschatting op basis van het bestaande assortiment

DIT MAAKT
ONS ANDERS

ONZE SPEERPUNTEN

WIJ GAAN GRENZEN OVER

Uitbreiding van je webshop naar het buitenland start bij ons.

KORTE LIJNEN, GEEN GEDOE

Pijlsnel en altijd beschikbaar voor persoonlijk overleg.

WIJ SPREKEN JOUW TAAL

Geen gedoe; direct contact

GARMUNDO

SEA OMZETGROEI IN DE EN NL RESP. MET 250% EN 400%

Door de SEA-structuur, zoektermen en kanalen af te stemmen op potentiële klanten, is de SEA omzet in DE en NL resp. met 250% en 400% gegroeid.

UITDAGING

Garmundo vroeg onze hulp bij het realiseren van een grotere omzet via de Nederlandse en Duitse webshops. Bij deze groei was het belangrijk om rekening te houden met de sterke seasonality waar Garmundo mee te maken heeft. Daarnaast was het ook een uitdaging om verschillende zoektermen voor een plant in een effectieve SEA-structuur te gieten.

RESULTAAT

De SEA-strategie en bijbehorende optimalisaties hebben geleid tot een mooie omzetgroei in Nederland én Duitsland. In de piekperiode (voorjaar 2020) steeg de omzet van de Duitse SEA campagnes met maar liefst 250% en de omzet van de Nederlandse SEA campagnes zelfs met meer dan 400%.

Schuiven naar boven