ONLINE MARKETING ENGELAND
ONLINE MARKETING ENGELAND
KLAAR OM DE ENGELSE MARKT TE VEROVEREN?
Er zijn veel goede redenen om uit te breiden naar Engeland. De afzetmarkt is groot, de voertaal alombekend. Maar welke afwegingen moeten er worden gemaakt, alvorens overzees te gaan?


ONLINE MARKETING
IN ENGELAND
CULTUUR
De Engelse uitspraak ’tongue in cheek’ kennen we allemaal. Het staat voor een sarcastisch, subtiel gevoel voor humor. Die subtiliteit is niet alleen een belangrijk onderdeel van Britse humor, maar zeker ook van online marketing. De Nederlandse directheid wordt in Engeland niet per se gewaardeerd. Kortom; een factor van belang bij het ontwikkelen van content voor Britse markt.
TAAL
Wat taal betreft, is het belangrijk dat alle copy in keurig, correct Engels wordt aangeboden. Dat is niet zonder reden: onvolledigheden of taalfouten kunnen wantrouwen en vermoedens van oplichting oproepen bij Britse consumenten.
BETAALMETHODES
Verschillen zijn er ook als het gaat om betaalmethodes. Zo kent Engeland geen ‘iDeal’. Net als in Amerika wordt er het liefst betaald met een credit- of debitcard. Direct daarna volgt Paypal als meest gebruikte betaalmethode.
Google & microsoft ads
We onderhouden een perfecte samenwerking met Google en Microsoft ads, die actieve ondersteuning van onze accounts bieden. We zijn premier partner van Google en behoren daarmee tot de top 3% beste bureau’s van Nederland
Onze specialisten worden voortdurend getraind en hebben we directe toegang tot closed beta’s: nieuwe functionaliteiten binnen Google Ads die nog niet zijn uitgerold voor alle adverteerders.
Klanten van Tomahawk kunnen er dus op vertrouwen dat alle campagnes optimaal zijn ingericht en voldoen aan de nieuwste best practices.



Onze klanten in ENGELAND





Andere grenzen over

CROSSBORDER
GROEIEN
IN BELGIË
België is een buurland met culturele en taalkundige overeenkomsten. Toch zijn er ook veel verschillen. Het Vlaams-Nederlands is nét wat anders en bovendien hanteert een groot deel van België de Franse taal. Niet uitbreiden is zonde. Geen rekening houden met belangrijke verschillen ook.
CROSSBORDER
GROEIEn
IN DUITSLAND
De Duitse e-commerce groeit ieder jaar en het einde is nog niet in zicht. Het overgrote deel van de hoge online omzet is te danken aan Amazon. Duitsland is the place to be. Tegelijkertijd is het een competitieve markt waarin consumenten hoge eisen stellen aan e-commerce shops.
