Wij zijn aanjagers van groei voor bedrijven die klaar zijn voor een internationale evolutie. Ons geheim? Een door data gedreven campagneoptimalisatie.
Tomahawk zet diverse tools in om de effectiviteit van online marketingcampagnes te meten en analyseren. Hierdoor kunnen we op basis van harde cijfers campagnes optimaliseren en betere resultaten behalen voor e-commerce ondernemers. Ons team zorgt voor een helder inzicht in de impact van onze inspanningen en we werken nauw samen om de gestelde doelstellingen te bereiken.
Samenwerken met Tomahawk betekent dat je werkt met een marketingbureau dat alles nét even anders doet. Wij zijn een team van ervaren marketeers met verschillende specialisaties, zoals SEO, SEA en social media advertising. Onze experts werken hard om op maat gemaakte strategieën te ontwikkelen, die zijn afgestemd op de specifieke behoeften en doelstellingen van ondernemers. Lees meer over relevante marketingtermen in het marketingwoordenboek.
Laat jouw omzet groeien of exploreer nieuwe markten over de grens. Als crossborder performance marketing bureau zijn wij de ultieme partner.
Wij denken en handelen crossborder. Ontdek kansen in diverse internationale markten met onze professionals.
Wij vertalen data naar inzichten en analyse. Performance prikkelt ons om altijd groot te denken en de grenzen op te zoeken.
Wij werken met een directe lijn zonder tussenpersonen. Daardoor zijn we pijlsnel en altijd bereikbaar.
Met de gekozen strategie maken we verbindingen tussen diensten, doelstellingen en budgetten. Resultaten zijn real-time inzichtelijk en van invloed op elke volgende stap in het proces.
Vervolgens evalueren we wat wel en niet werkt. Het einddoel? De perfecte performance marketingformule voor ondernemers én meetbare resultaten:
Verhoogde sales
Verhoogde retentie
Minder kosten per sale
Hogere bezoekersaantallen
Prestatiegerichte campagnes gebaseerd op leads, transacties en omzet: dat is performance marketing. Met de juiste strategie creëren we structurele groei. Een succesvolle campagne begint bij Tomahawk met het bepalen en monitoren van de juiste KPI’s.
Denk daarbij aan het vaststellen van userinteracties, conversie-attributie en – niet in de laatste plaats – de POAS. Daarmee zetten we de marge per advertentie af tegen de kosten. Zo zijn we in staat om slimmere keuzes te maken. De ROAS – de omzet per ad – houden we natuurlijk ook goed in de gaten.
Onderzoek kansen in diverse internationale markten met onze professionals.
Identificeer groeikansen en kies voor realistische en tactische doelstellingen.
Vergroot je doelstellingen en blijf opschalen voor maximale impact.
Maak goed gebruik van het momentum en anticipeer op de dynamiek van de markt.
Ik ben Roel, oprichter van Tomahawk. Ik help je graag verder vanuit ons kantoor in Nijmegen.