Webshop scaling

KLAAR OM OP TE SCHALEN?

 WEBSHOP SCALING

KLAAR OM OP TE SCHALEN?

 WEBSHOP SCALING

HOE HET WERKT

Webshop opschalen? Dan is het belangrijk dat die aan een aantal voorwaarden voldoet. Die voorwaarden wegen we door middel van webshop scaling: het analyseren van de groeimogelijkheden, een plan uitdenken en groeien in Nederland en daarbuiten.

CROSSBORDER SCALING

Om e-commerce shops hierin te adviseren, doorlopen onze specialisten de aankoopfunnel van de shop van begin tot eind. Waar liggen er nog kansen om de shop op de meest efficiënte manier op te schalen? Met onze zowel Nederlands- als Duitstalige online marketeers bedienen we diverse markten in Europa. Waar we onder andere bij helpen zijn kostenanalyses en groeipotentieanalyses.

SIMILAR MARKETS CHECK

SIMILAR MARKETS CHECK

concurrentieverhouding t.o.v. dezelfde markt in ander land
WEBSHOP SCALING

WEBSHOP SCALING

volledige doormeting van de huidige status van de webshop
CAMPAIGN VIABILITY

CAMPAIGN VIABILITY

omzetinschatting op basis van het bestaande assortiment

DIT MAAKT
ONS ANDERS

ONZE SPEERPUNTEN

WIJ GAAN GRENZEN OVER

Uitbreiding van je webshop naar het buitenland start bij ons.

WUJ HOUDEN DE LIJNEN KORT

Pijlsnel en altijd beschikbaar voor persoonlijk overleg.

WIJ SPREKEN JOUW TAAL

En vertalen jouw data naar inzicht & analyse.

GARMUNDO

SEA OMZETGROEI IN DE EN NL RESP. MET 250% EN 400%

Door de SEA-structuur, zoektermen en kanalen af te stemmen op potentiële klanten, is de SEA omzet in DE en NL resp. met 250% en 400% gegroeid.

UITDAGING

Garmundo vroeg onze hulp bij het realiseren van een grotere omzet via de Nederlandse en Duitse webshops. Bij deze groei was het belangrijk om rekening te houden met de sterke seasonality waar Garmundo mee te maken heeft. Daarnaast was het ook een uitdaging om verschillende zoektermen voor een plant in een effectieve SEA-structuur te gieten.

RESULTAAT

De SEA-strategie en bijbehorende optimalisaties hebben geleid tot een mooie omzetgroei in Nederland én Duitsland. In de piekperiode (voorjaar 2020) steeg de omzet van de Duitse SEA campagnes met maar liefst 250% en de omzet van de Nederlandse SEA campagnes zelfs met meer dan 400%.

Schuiven naar boven