De 4 beste automations voor je webshopDe 4 beste automations voor je webshopMet de juiste inzet van e-mail automatons, kun je eenvoudig meer omzet genereren bij je bestaande klanten.
Magento 2: alles wat je over de migratie moet wetenMagento 2: alles wat je over de migratie moet wetenErvaar alle voordelen van Magento 2 met een webshopmigratie van Magento 1 naar 2.
Bing Shopping: ga jij ook adverteren tegen een lagere CPC?Bing Shopping: ga jij ook adverteren tegen een lagere CPC?Waarom wij zo enthousiast zijn over de introductie van Bing Shopping in Nederland.
E-mail en A/B testing: hoe ga je van start?E-mail en A/B testing: hoe ga je van start?Start met e-mail a/b testing en optimaliseer de campagnes voor jouw webshop doelgroep.
Kies jij de juiste Duitse zoekwoorden voor je SEA campagne?Kies jij de juiste Duitse zoekwoorden voor je SEA campagne?Ontdek hoe belangrijk de juiste vertaling is in de verschillende Duitse deelstaten
Je kwaliteitsscore verbeteren met deze 15 tipsJe kwaliteitsscore verbeteren met deze 15 tipsDe kwaliteitsscore verbeteren van je zoekwoorden betekent een betere advertentiepositie
Advertentie extensies: gebruik jij ze al?Advertentie extensies: gebruik jij ze al?Met de juiste Google Ads advertentie extensies zet je jouw advertentie in de spotlight.
De grote SEO migratie checklistDe grote SEO migratie checklistEen soepele verhuizing naar je nieuwe webshop regel je met onze SEO migratie checklist.
Hoe draagt microcopy bij aan je conversieratio?Hoe draagt microcopy bij aan je conversieratio?De juiste microcopy op je webshop verleidt en stelt gerust. Zo resulteren deze kleine stukjes content in hogere conversies.
Welke deelstaat ga jij veroveren met je Duitse webshop?Welke deelstaat ga jij veroveren met je Duitse webshop?Op het gebied van online bestedingen zijn vijf Bundesländer het belangrijkste voor Duitse webshops.
E-commerce in Duitsland: is het gras groener aan de overkant?E-commerce in Duitsland: is het gras groener aan de overkant?Rekening houden met de verschillen in de Nederlandse en Duits markt is essentieel bij een internationale uitrol.
7 verhalen over contentmarketing waar je wél iets aan hebt7 verhalen over contentmarketing waar je wél iets aan hebtVerrassende en nieuwe inzichten over contentmarketing.
Geef jezelf ‘bloot’ met Instagram StoriesGeef jezelf ‘bloot’ met Instagram StoriesMet de juiste inzet van Instagram Stories, plukt jouw webshop er de vruchten van.
Waarvoor heb je eigenlijk een Duitser nodig?Waarvoor heb je eigenlijk een Duitser nodig?Omdat online marketing in Nederland niet hetzelfde is als in Duitsland natuurlijk!
Met je webshop auf nach Deutschland: met de juiste kennis meer kans op slagen!Met je webshop auf nach Deutschland: met de juiste kennis meer kans op slagen!Krijg inzicht in opvallende eigenschappen van de Duitse consument.
Geef me 5 minuten en je weet wat je aan mij (een content marketeer) hebtGeef me 5 minuten en je weet wat je aan mij (een content marketeer) hebtOmdat het zijn van content marketeer meer is dan "iets doen met teksten".
Wat is trending, contentwise, in 2017?Wat is trending, contentwise, in 2017?Hoe jij contentmarketing kansen optimaal benut in het nieuwe jaar.
Wil je de reden weten waarom zo weinig mensen je blogs lezen?Wil je de reden weten waarom zo weinig mensen je blogs lezen?Dan raden we je aan om snel door te lezen!
Hoe data je website optimaliseren (en een griepepidemie kunnen voorspellen)Hoe data je website optimaliseren (en een griepepidemie kunnen voorspellen)Data-analyse is onmisbaar voor je online business. Zonder data geen goede webshop.
Dynamische content voor een terugkerende gebruikerDynamische content voor een terugkerende gebruikerJe tweede kans op een goede indruk.
Website opzetten? Begin met een goed zoekwoordenonderzoekWebsite opzetten? Begin met een goed zoekwoordenonderzoekZo kom erachter waar je doelgroep zich echt mee bezig houdt.
De comeback van individuele apparaattargeting in Google AdsDe comeback van individuele apparaattargeting in Google AdsEn wat dit betekent voor jouw website.
Google’s nieuwe advertentie: Expanded Text AdsGoogle’s nieuwe advertentie: Expanded Text AdsMeer ruimte voor een optimale advertentie.
Zo bepaalt Google Ads wat je betaalt per klikZo bepaalt Google Ads wat je betaalt per klikWist je dat het hoogste bod jou in Google niet automatisch op nummer één laat staan?
Nieuwe advertentie-extensie voor Google Ads: de prijs-extensieNieuwe advertentie-extensie voor Google Ads: de prijs-extensieMaak je Google-Ads advertentie nu twee keer groter.
Zes contentvalkuilen die je kunt vermijdenZes contentvalkuilen die je kunt vermijdenVoorkomen is altijd beter dan genezen.
Gastblogger Pleun geeft een kijkje in de keuken van TomahawkGastblogger Pleun geeft een kijkje in de keuken van TomahawkHoe is het om te werken bij Nijmeegs mooiste digital marketing bureau?
Alles wat je moet weten over zakelijk bloggen (inclusief 23 do’s en dont’s!)Alles wat je moet weten over zakelijk bloggen (inclusief 23 do’s en dont’s!)Met goede zakelijke blogs ga jij voor maximale klantenbinding!
Wanneer presenteer je welke productlijst?Wanneer presenteer je welke productlijst?Er zijn vier typen websitebezoekers waarmee je rekening wilt houden.
Het belang van dwell time en de online vindbaarheidHet belang van dwell time en de online vindbaarheidHoe bekend ben jij al met "the long klik"?
Voice commands, de toekomst of een vervlogen droom?Voice commands, de toekomst of een vervlogen droom?Met Siri zijn al flinke stappen gemaakt, nu de rest nog.
Remarketinglijsten als middel tegen onnodige kliksRemarketinglijsten als middel tegen onnodige kliksRemarketing kan meer betekenen voor je website dan alleen een hoger conversieratio.
Die advertentie blijft mij achtervolgenDie advertentie blijft mij achtervolgenMet remarketing bepaal je zelf hoevaak mensen je advertentie zien.
De kracht van visuals en conversie-optimalisatieDe kracht van visuals en conversie-optimalisatieConversie optimalisatie is meer dan copywriting en nieuwe landingpages. Ook visuals kunnen bijdragen aan meer online verkopen.
Wat je moet weten over video contentWat je moet weten over video contentVideomarketing kan een krachtig middel zijn om je bezoekers te bereiken.
5 redenen om met content marketing te starten5 redenen om met content marketing te startenOmdat contentmarketing steeds belangrijker is.
Check je online checkout: hoe je je klanten tot een aankoop verleidtCheck je online checkout: hoe je je klanten tot een aankoop verleidtHet antwoord is simpel: optimaliseren maar!
Je kan er niet meer omheen: Google gaat de responsive website belonenJe kan er niet meer omheen: Google gaat de responsive website belonenKom erachter hoe belangrijk mobielvriendelijke websites voor je ranking worden.