Web analytics

Begrijp waar het goed gaat, waar het beter kan en pak die kansen

Web analytics2018-12-04T16:11:03+00:00

Als we economen mogen geloven is ‘data the new gold’ en dat geldt natuurlijk ook voor je webshop. Een complete online marketing aanpak begint bij Web Analytics.

Wat wij voor je doen

Google Analytics (Basis)

Kom erachter hoe bezoekers je webshop bereiken en welke pagina’s ze bekijken. Wij helpen je bij de implementatie, controle en data-interpretatie.

Enhanced ecommerce tracking

Op welke producten wordt het meest geklikt? Krijg inzicht in de interacties die een bezoeker heeft met je producten en optimaliseer je webshopresultaat.

(Complexe) Event tracking

Wil je meer informatie over de gebruikersinteracties op je webshop? Wij brengen in kaart welke doorgemeten kunnen worden en zorgen voor een juiste implementatie

Conversie attributie

Meestal kopen bezoekers pas nadat ze een paar keer op je webshop zijn geklikt. Een attributiemodel geeft ons inzicht over welke klik het belangrijkst is voor jouw webshop.

Dashboarding

Wij maken voor alle activiteiten die we voor je uitvoeren een dashboard. Real-time en online beschikbaar met een duidelijke en overzichtelijke weergave van je key-kpi’s.

Google tag manager

Snel en eenvoudig allerlei activiteiten tracken, dat is de kracht van GTM. Een belangrijke basis voor het verkrijgen van zuivere data en het maken van analyses.

Onze specialisten

Wie gaan er voor jou aan de slag?

Laurens van den Assem
E-commerce manager

Jelle Hooijman
SEO/SEA marketeer

Malte Olsson
CRO specialist

Gerardo Maio
SEO/SEA marketeer

Neem contact met ons op!

Bel naar ons kantoor op 024 – 329 77 78